اهل گیلانم من.*آسمانم آبیست*خانه ام پای سپیدار بلند*درکنارجنگل ، عاطفه هاست*ودرون دشت مان*پرآواز خداست*من خدا را دیدم*در صدای تکبیر عطر گل اقاقیا*وصدای نم نم باران بر شالیزار*من وضو میگیرم با شبنم*وجانمازم*سبزترین دشت خداست***********سیدجلال حسبنی دهبنهازدفر
شعر رسم عاشقی********** به یاد پدر...
ما را در سایت به یاد پدر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 92 تاريخ: جمعه 10 اسفند 1397 ساعت: 16:24