باز باران بارید**خیس کرد
بام دلم را امشب**چشم ها را بستم**ودرون کوچه ها راه رفتم**،همه جا داد زدم**تاشقایق هست زندگی باید کرد*******سبدجلال حسینی دهبنه*****دفتر
شعر رسم عاشفی***** به یاد پدر...
ما را در سایت به یاد پدر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 92 تاريخ: جمعه 10 اسفند 1397 ساعت: 16:24